آفتاب

جذاب ترین پیشنهاد نیلوفرانه به شما در نوروز94

جذاب ترین پیشنهاد نیلوفرانه به شما در نوروز94

آژانس نیلوفرانه به عنوان یکی از برندهای برتر در صنعت گردشکری کشور با برگزاری مستقیم تورهای خارجی از جمله تور اوکراین ، تور مالزی ، تور سنگاپور ، تور هندوستان ، تور تایلند ، تور چین ، تور استانبول ، تور آنکارا ، تور آنتالیا ، تور باکو و ...

آژانس نیلوفرانه به عنوان یکی از برندهای برتر در صنعت گردشکری کشور با برگزاری مستقیم تورهای خارجی از جمله تور اوکراین، تور مالزی، تور سنگاپور، تور هندوستان، تور تایلند، تور چین، تور استانبول، تور آنکارا، تور آنتالیا، تور باکو و... از شما دعوت می کند تا با ثبت نام در سایت آژانس هواپیمایی نیلوفرانه تهران به آدرس www.nilotour.com تورهای لحظه آخری را در ایمیل یا تلفن همراه خود دریافت کنید.



از جمله مکان های دیدنی که بستر مناسبی برای گذراندن تعطیلات پدید آورده‌است.



باغ گلهای کیف:



باغ گلهای کیف که در سال 1935 ساخته شده است یکی از برترین دیدنیهای کیف اکراین و از جاذبه های اوکراین میباشد. این باغ در مسافتی در حدود 130 هکتار با برخورداری از شرایط جغرافیایی زیست محیطی خاص و داشتن مجموعه ای متنوع از گیاهان یکی از برجسته ترین مناطق در اروپا بشمار می رود.



در این باغ بسیار زیبا مجموعه ایی منحصر به فرد از بخشهای مختلف مناطق موجود در کشور اکراین و روسیه واقع شده است. بعنوان مثال میتوان قسمتی از جنگلهای مسطح اکراین ،کوههای کارپاتی، شبهه جزیره کریم، قفقاز، آسیای میانه، قسمتی از منطقه آلتای و سیبری باختری و خاور دور را نامبرد.



St Sophia Cathedralکلیسای سنت سوفیا با 13 گنبد های طلایی اش یکی از تاثیر گذارترین مناطق و قدیمی ترین کلیساهای کیف است.این بنا در سال 1037توسط پرنس Yaroslavحکیم و رهبر قدرتمند اکراین بنا شد.



میدان استقلال: این میدان مرکزی کیف و یکی از میدان های اصلی این شهر است. رویدادهای سیاسی بسیاری در این میدان رخ میدهد و به همین دلیل آن را میدان می نامند. میدان در سراسر دنیا به محلی که طرفداران یوشنکو و انقلاب نارنجی، در اواخر هفته ها در آن به صورت موقت سکنی گزیده بودند مشهور است. میدان، محل مرکزی تجمعات کیف است.



صومعه کیف- پچرسکی: این مجموعه بی نظیر که در سواحل نیپر ساخته شده معماری بسیار جذابی دارد. در زیر گنبد طلایی کلیساها، شبکه ای از کاتاکومب ها (مقابر زیر زرمینی مسیحیت) که با نور شمع روشن میشوند، یعنی جایی که قدیسین اوکراینی در تابوت های شیشه ای قرار گرفته اند وجود دارند.



موزه بولگاکوف: نمایی جالب و نا متعارف از زندگی مشهورترین نویسنده کیف، میخائیل بولگاکوف بعنوان پسری جوان. آثار درون موزه بر روی محافظ سفید که شرح حال او در زمان جنگ داخلی روسیه در کیف است، و شاهکارهایی همچون مستر و ماگاریتا تمرکز دارند.



موزه ملی چرنوبیل: این موزه آمیزه ای از آثار هنری درباره فاجعه عظیم اتمی چرنوبیل، ابزارآلاتی که از این صحرا بدست آمده، و مدل هایی از نجات دهندگان شجاع و آتش نشان هایی که در این راه جان باختند است. ده ها علامتی که از سقف آویزان هستند یادبودی بر شهرهاییست که تخلیه شدند و هنوز هم زندگی در آن ها خطرناک است.



صومعه سنت میکائیل با گنبدهای طلایی: این صومعه در غرب رود نیپر ساخته شده و به منطقه تجاری و مالی شهر مشرف است. بنای صومعه در اصل توسط اسویاتوپوک ایزیاسلاویچ در قرون وسطی ساخته شد. در حالیکه طراحی داخل صومعه به سبک بیزانس اصلی خود باقی مانده است، نمای خارجی آن در قرن هجدهم به سبک باروک اوکراینی بازسازی شد.



موزه ایالتی هوانوردی: این موزه که در فرودگاه قدیمی ژولیانی و روبروی ترمینال آن در منطقه صنعتی قرار دارد، هواپیماهای شهری و نظامی بسیاری از جمله ای ان-۲ و تی یو-۱۰۴ را در خود جای داده است.




   

کد N718212

وبگردی