آفتاب

بازاریابی موتور های جستجو برای کسب و کار های کوچک

بازاریابی موتور های جستجو برای کسب و کار های کوچک

اگر از سال های گذشته تا به حال وب سایت و فعالیت های نماد مارکتینگ را دنبال کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که ما تاکید بسیار زیادی بر بازاریابی موتورهای جستجو داشته ایم.

اگر از سال های گذشته تا به حال وب سایت و فعالیت های نماد مارکتینگ را دنبال کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که ما تاکید بسیار زیادی بر بازاریابی موتورهای جستجو داشته ایم. در کتاب پیش رو طی 8 فصل، مرحله به مرحله این نوع روش بازاریابی  را توضیح داده ایم. امیدواریم از خوندنش لذت ببرید.
بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟

بازاریابی موتورهای جستجو  شکلی از بازاریابی اینترنتی است که شامل فعالیت های ترویجی به منظور افزایش امکان دیده شدن وبسایت در صفحات نتایج موتورهای جستجوی از طریق بهینه سازی و تبلیغات می شود. (SEM)ممکن است از بهینه سازی وبسایت سئو، که شامل طراحی مجدد یا بهبود محتوای سایت می شود، و یا از خدمات تبلیغات کلیکی (pay per click: ppc) استفاده نماید تا جایگاه بالاتری در نتایج جستجوها کسب نماید. به عبارت دیگر، بازاریابی موتورهای جستجو، عبارتی کلی می باشد که شامل تبلیغات کلیکی و بهینه سازی سایت می شود.

فصل 1: اهداف شما چیست؟

شما دقیقا از یک کمپین بازاریابی اینترنتی در حیطه موتورهای جستجو چه می خواهید؟ اهداف شما چیست؟ آیا می خواهید فروش تان افزایش یابد؟ یا اینکه ترافیک سایت تان افزایش یابد؟ آیا میخواهید مشتری بالقوه را جذب کنید؟

فصل 2: چگونه مخاطبان خود را بیابیم؟

قبل از این که هر کار دیگری انجام دهید، قبل از این که بررسی کلمات کلیدی را انجام دهید، قبل از این که یک برنامه تبلیغات بنویسید، قبل از این که کمپین تبلیغات کلیکی گوگل ( ppc ) را راه اندازی کنید، و یا صفحه ی فرود ( landing page ) خود را بسازید، باید مخاطب خود را بشناسید.

فصل 3: چگونه کلمات کلیدی خود را انتخاب کنیم؟

با هدف افزایش فروش آنلاین، باید هویت مشتری ایده آل خود را بشناسید. همان طور که در فصل گذشته درباره ی ایجاد پرسنا صحبت کردیم مشتریان به بسته های فروش کلی جذب نمی شوند. بررسی و ایجاد پرسنا یک قدم بزرگ برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری واقعی است                                              

فصل 4: چگونه بهترین کانال تبلیغاتی را بیابیم؟

چه مکانی برای تبلیغ آنلاین مناسب ترین است؟ امروزه پاسخ به این سوال از هر زمان دیگری پیچیده تر است!گوگل ادوردز اولین گزینه ای است که به ذهن افراد می رسد اما راه ها بی نهایتند. سوال اینجاست: کامل ترین مکان برای مشتریان شما و محصولات خاص شما چگونه است؟

فصل 5: چگونه یک کمپین تبلیغات کلیکی را اجرا کنیم؟

زمانی که محل تبلیغات خود را مشخص کردید حال باید به نحوه ی تبلیغات بپردازیم! معمول ترین نوع تبلیغات، تبلیغات کلیکی گوگل است.

فصل 6: چگونه بهینه سازی را به شکل درستی انجام دهیم؟

وقتی در سال 2006 بحث وبلاگ داغ شد. افراد شروع به یادگیری هنر سیاه!( سئو) کردند، متاتگ ها، بحث کلمات کلیدی، ساخت بک لینک ها و ایجاد شبکه های مجازی دوستان برای اشتراک گذاری پست ها!

فصل 7: عملکرد خود را بررسی و ارزیابی نمایید!

برنامه ریزی شما برای بازاریابی آنلاین با روشنایی روز با شکست مواجه می شود)به سرعت کهنه میشوند و نیاز به روش ها و تکنیک های جدید دارند!(. زیرا هر روز استراتژی ها و ایده ها ی جدیدی برای ارزیابی به وجود می آید. این یک موضوع ناراحت کننده اما واقعی است!

فصل 8: چگونه مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنیم؟

اکنون شما باید بازدیدکنندگان تان را به مشتری تبدیل نمایید)کسی که بخاطر محصول یا خدمت شما حاضر باشد پول پرداخت نماید!(. اگرچه ممکن است اهداف دیگری مانند افزایش تعامل و درگیری، ارتقاء وضعیت نمایشی و ... داشته باشید، اما هدف نهایی همه اینها کسب درآمد است، وگرنه برای چه کسب و کار راه انداخته ایم؟!
کد N634105

وبگردی