آفتاب

با سه شارژر جدید سیلیکون پاور همیشه شارژ خواهید داشت!

با سه شارژر جدید سیلیکون پاور همیشه شارژ خواهید داشت!

کمپانی سیلیکون پاور از جمله عرضه‌کنندگان مطرح محصولات مرتبط با گروه حافظه در دنیا از شارژرهای همراه (پاوربانک‌) ظرفیت بالای خود به نام‌های P51، P81 و P101 پرده برداشت.

این سه محصول که دارای ظرفیت بالا، دو خروجی USB 2.1A، پیل باتری سامسونگ و چهار استاندارد حفاظتی تأیید شده هستند، سریع‌ترین و ایمن‌ترین راهکار را برای تأمین شارژ ابزارهای سیار از قبیل انواع تلفن همراه و تبلت در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به لطف این سه محصول جدید دیگر نیازی به حمل شارژر نخواهید داشت و لازم نیست که وقت ارزشمند خود را صرف گشتن به دنبال پریز برق کنید؛ تنها کافیست که این شارژرها را به ابزارهای سیار متصل نموده و گوشی و تبلت خالی از شارژ خود را دوباره زنده کنید. سه شارژر همراه جدید سیلیکون پاور به نام‌های P51، P81 و P101 علاوه بر عملکرد فوق‌العاده‌شان، طراحی بی‌نظیری هم دارند و در پنج رنگ بسیار زیبا عرضه می‌شوند که کاملا با سبک زندگی مدرن امروزی شما همخوانی دارد.
قدرتمند و دلچسب
این روزها تقریبا هرکسی برای برقراری تماس‌های تلفنی و سرگرمی‌هایی نظیر چت، گرفتن عکس، ضبط ویدئو، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی دست کم یک ابزار موبایل (تلفن همراه یا تبلت) دارد اما اغلب شما حتما شرایطی مانند این را هم تجربه کرده‌اید: در حال تماشای فیلم هستید که متوجه می‌شوید تبلت‌تان در حال تمام کردن شارژ است؛ یا در میانه‌های یک گفتگوی مهم هستید که باتری گوشی یا تبلت شما تمام می‌شود. در چنین شرایطی، حفظ شارژ دستگاه مهم‌ترین مسأله‌ای است که ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. سه محصول جدید سیلیکون پاور عرضه شده‌اند تا به شما این اطمینان را بدهند که دیگر جای هیچگونه نگرانی از بابت تمام شدن شارژ دستگاه موبایل‌تان وجود ندارد. این سه محصول که همراه با پیل باتری سامسونگ ارائه شده‌اند علاوه بر کیفیت و دوام، شارژ همیشگی ابزارهای موبایل شما را تأمین می‌کنند و در سه ظرفیت 5200، 7800 و 10400 میلی آمپر ساعت ارائه می‌شوند.
مدل Power P101 را در نظر بگیرید: براساس تست‌های انجام گرفته روی این شارژر همراه، این محصول قادر است که یک گوشی iPhone 5S را تا 5 مرتبه به طور کامل شارژ کند و تا بیش 800 مرتبه قابل شارژ می‌باشد. علاوه بر این، هر سه این مدل‌ها دارای خروجی  2.1A هستند که تا دو برابر سریع‌تر از خروجی 1A ابزارهای موبایل شما را شارژ می‌کند.
دو مدل Power P81 و P101 دارای دو پورت USB هستند که می‌تواند دو گوشی تلفن همراه را به طور همزمان شارژ کند و این مشخصه به خصوص برای آنهایی سودمند است که دائما در حرکت هستند و به پریز برق دسترسی ندارند.
حفاظت بالاتر، رضایت بیشتر
سه شارژر همراه P51، P81 و P101 علاوه بر کارایی فوق‌العاده خود، ایمنی و امنیت بالا را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. سه محصول جدید سیلیکون پاور دارای استانداردهای حفاظتی OVP،  UVP، SCP و OCP هستند و به همین دلیل ایمنی و دوام  بالای کاربران خود را تأمین می‌کنند. علاوه بر این، سه شارژر جدید سیلیکون پاور موفق به دریافت تأییدیه از FCC (کمیسیون ارتباطات دولت مرکزی) و BSMI ( اداره استاندارد، اندازه‌گیری و بازرسی) شده‌اند و کاملا مطابق با EC (قوانین بهداشت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست) و دستورالعمل‌های ایمنی اروپا و دیگر گواهینامه‌های بین‌المللی هستند.
برای صرفه‌جویی در شارژ این سه دستگاه هم، وضعیتی به نام صرفه جویی 10 ثانیه‌ای برای آنها در نظر گرفته شده است که 10 ثانیه پس از شارژ کامل پاور بانک آن را خاموش می‌کند. استفاده از این محصولات نیز بسیار ساده است؛ تنها کافی است که ابزار موبایل خود را به آنها متصل نموده تا بدون نیاز به اعمال هر گونه تنظیمات به صورت کاملا خودکار آنها را شارژ نمایید. این سه محصول در پنج رنگ متنوع مشکی، سفید، آبی، صورتی و ارغوانی عرضه شده‌اند و به خاطر همین تنوع رنگ مورد توجه طیف گسترده‌ای از کاربران قرار خواهند گرفت. علاوه بر این یک نشانگر LED هم برای آنها در نظر گرفته شده که شما را در جریان وضعیت شارژ باتری داخلی آنها قرار می‌دهد. همچنین یک چراغ قوه کوچک نیز روی بدنه‌شان تعبیه شده است که می‌توان در مواقع اضطراری از آن استفاده نمود.
گفتنی است که سه شارژر همراه P101، P81 و P51 به صورت انحصاری توسط شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر کشور توزیع می‌شوند.
کد N486006

وبگردی