آفتاب

دیگه چی از این بهتر!! کیفیت برتر قیمت مناسبتر و سرویس سریعتر

دیگه چی از این بهتر!! کیفیت برتر قیمت مناسبتر و سرویس سریعتر

با توجه به مشکلات مدیران در زمینه حضوروغیاب و کنترل تردد پرسنل ، شرکت پالیز افزار اقدام به تولید سیستم حضور وغياب کرده تا بتواند کمکی در راه رفع مشکلات مدیران کشور نماید..

با توجه به مشکلات مدیران در زمینه حضوروغیاب و کنترل تردد پرسنل ، شرکت پالیز افزار اقدام به تولید سیستم حضور وغياب کرده تا بتواند کمکی در راه رفع مشکلات مدیران کشور نماید..
محاسبه دقيق کارکرد پرسنل از هدف های استفاده از نرم افزارهای حضور و غياب است. گزارشات پايه شامل گزارش ورود و خروج، کارکرد و کارکرد به تفکیک روز ، تاخیر و تعجیل، اضافه کارها به تفکیک، ماموریت و مرخصی، کل کارکرد، جمع ساعت کاری، حاضرین و غایبین، کلیه ترددها، به صورت يکجا و مجزا مي‌باشد.

به کمك این سیستم در زمان ورودو خروج هر فرد، تمامی مشخصات پرسنلی به همراه عكس وی برای ملاحظه مسئول مربوطه بر روی مانیتور نمایش داده می شود. این سیستم با توجه به دارا بودن قابلیت محاسبه مرخصی و مأموریت پرسنل بر اساس شیفتهای مختلف کاری، از محاسبات دستی جلوگیری کرده و این توانائی را دارد که علاوه بر ارائه میزان کسر کار، تأخیر، غیبت، اضافه کار و مرخصی، با انواع سیستمهای حقوق و دستمزد مرتبط گردد.

شركت پاليز افزار در سال 1375 با هدف توليد ساعتهاي حضور و غياب، تابلوهاي تبليغاتي ديجيتال و سيستم هاي مرتبط با آنها در زمينه هاي سخت افزار و نرم افزار تأسيس گرديد و گروههاي تخصصي اين شركت با تلاش بي وقفه سعي در ارتقاء كيفيت و عرضه محصولات ماندگار به بازار ايران را دارند و در حال حاضر مفتخر به خدمات رساني به هزاران موسسه، سازمان، كارخانه، بيمارستان و هتل مي باشد. توليدات امنيتي بر اساس تكنولوژيهاي كارتهاي هوشمند و اثر انگشت جايگاه    ويژه اي در طراحيهاي جديد شركت پيدا كرده و در اين راستا محصولاتي مانند دستگاههاي حضور و غياب، سيستمهاي مكانيزه پاركينگ، سيستمهاي صدور ژتون غدا و كنترل تردد توسط اثر انگشت ثبت شده بر روي كارتهاي هوشمند مايفر، قفلهاي اثر انگشت، استارت خودرو توسط اثر انگشت و دستگاههاي اعتباري به دو صورت onlineو offline را به انجام رسانده ايم.

اين شركت در راستاي توسعه تجارت و خدمات رساني كاملتر به مشتريان خود توسعه و تجهيز نمايندگيهاي فعال را همواره مد نظر قرار داده است تا آنها با توجه به سرويس و دانش بهتر بتوانند زمينه فروش را تقويت و سرويس منظم تر را به مشتريان شركت پاليز افزار ارائه نمايند.

كيفيت برتر، قيمت مناسبتر و سرويس سريع، ما را قادر ساخته تا فرصتهاي تجاري بيشتري را خلق، سود بالاتر و قابليت انعطاف پذيري در انتخاب كالا را براي استفاده كننده نهائي از محصولات پاليز افزار فراهم نمائيم.
کد N425655

وبگردی