آفتاب

رشد 300 درصدی کاربران سایت تخفیف آلینجا

رشد 300 درصدی کاربران سایت تخفیف آلینجا

سایت تخفیف آلینجا رشد300 درصدی کاربران را تجربه کرده است.

مدیر عامل شرکت فناوران آلین (آلینجا) ضمن اعلام این خبر اعلام کرد که روش جدید و منحصر به فرد این سایت در عرضه ووچرهای تخفیف و استقبال کاربران و عرضه کنندگان کالا و خدمات باعث دلگرمی دست اندرکاران این سایت شده است.
علی صالحی در ادامه به تشریح ویژگی منحصر فرد آلینجا پرداخت و اعلام کرد آلینجا علیرغم شباهت ظاهری با سایر سایت ها در مدل تجاری خود کاملا متفاوت عمل نموده و به جای فروش کالا و خدمات با تخفیف های توافق شده صرفا خدمات تخفیف را در قبال هزینه ای پایین به اعضای خود ارائه می نماید. این روش باعث استقبال ثبت عرضه کنندگان کالا و خدمات (بدلیل دریافت وجه از مصرف کننده) و همینطور اعضا شده که نیاز به پرداخت کل وجه به سایت نمی باشند.
وی در ادامه با اشاره به گسترش روز افزون سایت های تخفیف و خرید گروهی ضمن تقدیر از فعالین این حوزه اذعان نمود که تا 3 سال پیش کمتر کسی باورداشت که این مدلهای تجاری در فضای کسب و کار کشور شانسی برای موفقیت داشته باشد که خوشبختانه امروز این مدل به یکی از کانالهای جذب فروش و تبلیغات تبدیل شده و توانسته اعتماد استفاده کنندگان از این خدمات را جلب نماید با این حال صالحی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظهور هر روزه سایت جدیدی در این زمینه شرایطی بوجود نیاید که این اعتماد صدمه ببیند.
وی در ادامه به تشریح سایر فعالیت های شرکت در زمینه کارتهای تخفیف الکترونیکی، پروژه های گردشگری و خدمات باشگاه مشتریان اشاره نمود و اعلام کرد به زودی شرکت در این زمینه خبر رسانی خواهد نمود.
www.allinja.com
کد N386743

وبگردی