آفتاب

الماس سیاه سیلیکون پاور خوش می‌درخشد!

الماس سیاه سیلیکون پاور خوش می‌درخشد!

کمپانی سیلیکون پاور از جمله بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان محصولات مرتبط با گروه حافظه در دنیا از هارد درایو USB 3.0 جدید خود با نام Diamond D06 رونمایی کرد.

سیلیکون پاور که به خاطر ساخت محصولات مبتکرانه‌اش شهرت دارد همواره تلاش می‌کند تا با ارائه ابزارهای ذخیره‌سازی متمایز و چشم‌گیر کاربران خود را شگفت زده نماید و این بار نیز با عرضه یک هارد اکسترنال جدید شگفتی ساز شد. این هارد کلاسیک که برش‌های الماسی زیبای سری دایموند سیلیکون پاور  را به ارث برده است، وزن بسیار پایینی دارد و به همین دلیل می‌تواند به خوبی سلیقه منحصر بفرد شما را در اننتخاب ابزارهای مدرن و البته کلاسیک به نمایش بگذارد. اینترفیس پر سرعت USB 3.0 از جمله نقاط قوت بسیار مهم دایموند D06 محسوب می‌شود و کمپانی سازنده برای پاسخگویی به نیاز طیف گسترده کاربران خود آن را در ظرفیت‌های بالا عرضه نموده است.




کلاسیک بمانید و مدرن شوید!



همانگونه که گفته شد بدنه این هارد دارای برش‌های الماسی بسیار زیبایی است که ظاهری کلاسیک و در عین حال مدرن به آن بخشیده است. اما وجه تمایز این محصول از سایر ابزارهای ذخیره‌سازی مشابه کاهش 30 درصدی ابعاد و وزن آن می‌باشد که دایموند D06 را به یک ابزار پرتابل و در عین حال کاربردی بدل نموده است و به راحتی می‌توان آن را در سفرهای روزمره با خود همراه داشت. علاوه بر این، دایموند D06 دارای یک بدنه مات بسیار زیباست که در کنار ظاهر زیبایش دربرابر اثر انگشت، گرد و غبار و خط و خش مقاوم است. از دیگر امکانات جالب توجه و البته کاربردی این هارد می‌توان به لامپ LED روی بدنه اشاره نمود که به راحتی کاربران را در جریان فرایند انتقال داده قرار می‌دهد.



بی‌رقیب در سرعت



دایموند D06 علاوه بر طراحی و ظاهر بسیار زیبای خود ویژگی قابل توجه دیگری هم دارد و آن انتقال سریع داده‌هاست: این هارد مجهز به اینترفیس بسیار سریع USB 3.0 است که در زمان خواندن و نوشتن داده سرعتی معادل 5 گیگابیت بر ثانیه را از خود به نمایش می‌گذارد که ده برابر سریع‌تر از اینترفیس USB 2.0 است. این هارد همچنین دارای وضعیت Sleep می‌باشد: بدان معنا که اگر پس از یک بازه زمانی مشخص عملیات خواندن یا نوشتن روی هارد انجام نگیرد دستگاه وارد این وضعیت می‌شود که مهم‌ترین مزیتش هم صرفه‌جویی در مصرف برق و زمان است چراکه این هارد برای بازگشت به حالت عملیاتی نیازی به بوت مجدد ندارد. کمپانی سیلیکون پاور برای پاسخگویی به نیاز کاربران مختلف این محصول را در سه ظرفیت 500 گیگابایت، یک و دو ترابایت عرضه کرده است. گفتنی است که کلیه هاردهای اکسترنال کمپانی سیلیکون پاور با دو سال گارانتی و انحصارا توسط شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر کشور عرضه می‌شوند. به علاوه امکان دانلود رایگان نرم‌افزار SP Widget شامل هفت ابزار امنیتی و دریافت پشتیبان و نسخه 60 روزه نرم‌افزار امنیت اینترنت نورتون نیز برای کاربران دایموند D06 فراهم است.




کد N373840

وبگردی