آفتاب

اولین تولید کننده خمیر پیراشکی در ایران

اولین تولید کننده خمیر پیراشکی در ایران

تهيه و توليد مواد اوليه مرغوب در بالاترين استانداردها و افزايش سطح كيفي محصولات و همچنين تنوع در آن ها از جمله اهداف 9595 ميباشد.

گروه كارخانجات نان آوران رضا همواره با تلاشي مستمر در جهت بكارگيري نيروهاي متخصص و كارآمد و نيز تجهيز و تامين مجموعه با ماشين آلات مدرن وبهره مندي از تكنولوژي برتر از بدو تاسيس (1388) سعي در ايجاد نوآوري در توليد محصولات غذايي داشته است كه با توليد خمير پيراشكي به عنوان اولين توليد كننده در ايران در طعم هاي مختلف ممتاز كچاپ ، فلفلي ، زعفراني و در كنار خمير پيتزا با كيفيت و مثال زدني خود گواه اين است  


از آنجايي كه توسعه در راستاي  نوآوري سرلوحه كاري اين مجموعه ميباشد در  سال 91 اقدام به احداث واحد دوم صنعتي خود جهت توليد خمير يوفكا (فيلو ) با استفاده از ماشين آلات به روز از كشور تركيه كرد  تا همچون گذشته طعم و مزه اي خوب را با محصولات خود مهمان سفره هموطنان عزيز كنيم .


اما فعاليت هاي اين  مجموعه به همين جا ختم نشد و در سال 92 در راستاي فعاليت هاي مدام پرسنل مجرب خود و با هدف تامين نيازها و خواسته هاي مصرف كنندگان اقدام به احداث واحد سوم توليدي خود در شهرك صنعتي طوس (مشهد) با ظرفيت دريافت روزي 80 تن شيرخام در فاز اول جهت توليد پنير پيتزا پروسس مخصوص طبخ خانگي كرد . و اين محصول را در تير 93 روانه بازار كرد ، فازهاي بعدي اين واحد انواع دوغ و انواع خامه هاي قنادي خواهد بود كه انشا.. با ياري خداوند متعال تا پايان سال 93 روانه بازار خواهد شد


نام تجاري محصولات ما 9595 ميباشد و 9595 اميدوار است تا با گام هاي جديد آينده اي روشن را براي صنايع غذايي  ايران رقم بزند.


تهيه  و توليد  مواد  اوليه مرغوب در بالاترين استانداردها  و افزايش سطح  كيفي  محصولات و همچنين تنوع  در آن ها  از جمله اهداف 9595  ميباشد.


انتخاب واحد نمونه بهداشتی در سال 91، اولین دارنده گواهینامه استاندارد ملی ایران در تولید خمیر پیتزا ، اولین تولید کننده خمیر پیراشکی در ایران، کار آفرین برتر در سال 89 و کسب استاندارد های ایزو 18001 و 10002 از سوئیس سرت کشور سوئیس خود گواهی بر این ادعا است.
کد N373819

وبگردی