آفتاب

کفش های جام جهانی 2014 برزیل برای اولین بار در ایران توسط اسپرت برند رونمایی شد!

کفش های جام جهانی 2014 برزیل برای اولین بار در ایران توسط اسپرت برند رونمایی شد!

کمپانی های نایک و آدیداس هر 4 سال یک بار با شروع جام جهانی به عنوان دو شرکت برای رقابت در فوتبال به روز های اوج رقابت خود میرسند. نایک و آدیداس از وسایلی که برای جام جهانی عرضه کرده مثل کفش، پوشاک و لوازم جانبی در جهان رونمایی کردند.

در ایران هم  برای اولین بار در ایران کمپانی " اسپرت برند " شروع به عرضه کفش های اورجینال جام جهانی 2014 برزیل کرده است که هم اکنون میتوانید تصاویر آن ها را در پایین ببینید:


مرکوریال : قدرتمند و سریع

کمپاني نايکي تمرکز خود را روي تحول ساختار کفش‌هاي فوتبال قرار داده است، بطوريکه سري کفش‌هاي Mercurial همچون کفش‌هاي بسکتبال صاحب ساق شده‌اند تا طراحي يک دست‌تري داشته باشند.

از کفش های مرکوریال سوپر فلای که توسط ستاره جهانی "کریستیانو رونالدو" در جام جهانی 2014استفاده خواهد شد.


مجیستا: محبوب و هوشمند
جام جهاني 2014 برزيل همه را به تکاپو انداخته و شرکت کفش نايک با ابتکاري تازه خود را در اين تکاپو سهيم کرده است. نايک طرحي جديد و نوآورانه با عنوان «مجيستا» را در توليد کفش فوتبال در نظر گرفته است. ، هافبک بارسا که با حضور او از اين کفش رونمايي شد، در اين باره گفت: اين کفش بسيار خلاقانه و مناسب براي کناره‌هاي پا است و باعث مي‌شود، مچ پايتان بسيار راحت باشد.


هایپرونوم : زیبا و قدرتمند
کمپانی نایک کفش فوتبال هایپرونوم را که چندی پیش با حضور نیمار ستاره برزیلی تیم بارسلونا در ریو ژانیرو رونمایی شد را در 2 رنگ جدید برای جام جهانی عرضه کرد که هم اکنون میتوانید در ایران هم از این مدل خرید کنید.

براي مبارزه آماده شويد!
کفش فوتبال آدیداس : یا همه ، یا هیچکس

اين شعار کمپاني آديداس براي معرفي سري کفش‌هاي جديد خود براي جام‌جهاني 2014 برزيل است. کمپاني آديداس چندي پس از نايک به معرفي کفش‌هاي خود براي جام‌جهاني پرداخت که با چشم دوختن به ساق پاي اعجوبه‌اي چون لئومسي شاهد خودنمايي اين کفش‌ها خواهيم بود. ويژگي کفش‌هاي جديدي آديداس پايداري، چشم‌نواز بودن و طراحي فوق‌العاده‌ي اين کفش‌ها است.

آدیداس  " بسته نبرد "  خود را با 4 مدل رو نمایی کرده است .پک کفش های عرضه شده به اسم های : "آدزیرو adizero  F50 "،       " نیترو شارژnitrocharge "، "الون پرو11pro  " و "پریدیتور" predator ، هر کدام با الگوی سیاه و سفید ٰ خود را برای ایستادگی کردن در زمین آماده کرده اند. هر کفش با هویت تهاجمی  و تکنولوژی لبه برش طراحی شده است.

آدیداس "الون پرو11pro  "

آدیداس " آدزیرو adizero  F50"
آدیداس " نیترو شارژnitrocharge "،
آدیداس "پریدیتور" predator
برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصولات میتوانید به وبسایت www.SportBrand.ir مراجعه فرمایید.
فروشگاه اینترنتی 5040
کد N368133

وبگردی