آفتاب

دنیای فشن برای موبایل ها

دنیای فشن برای موبایل ها

اگر از آن دسته افراد سخت پسندی هستید که می خواهید برای گوشی آیفونتان گارد محافظ تهیه کنید و به دنبال گاردهای شیک و تک در بازار می گردید در اینجا چند مدل از جدیدترین های شرکت Xdoria را به شما معرفی می کنیم.

اگر از آن دسته افراد سخت پسندی هستید که می خواهید برای گوشی آیفونتان گارد محافظ تهیه کنید و به دنبال گاردهای شیک و تک در بازار می گردید در اینجا چند مدل از جدیدترین های شرکت Xdoria را به شما معرفی می کنیم.


شاید با نام این برند لوازم جانبی موبایل تا به حال آشنا نشده باشید ، X-doria یک شرکت تولید کننده لوازم جانبی موبایل است که ایده اصلی این شرکت علاوه بر مقاوم بودن و راحت بودن لوازم جانبی ، زیبایی و مدرن بودن آنها نیز می باشد. شاید هم در بسیاری از فروشگاهها فروشنده به شما این برند را پیشنهاد داده باشد اما برای انتخاب لوازم جانبی مورد نظرتان چقدر اطلاعات دارید ؟


ما در اینجا اطلاعات و مشخصات سه مدل از جدیدترین گاردهای آیفون فشن را معرفی می کنیم :






این گاردهای محافظ بدنه آیفون بسیار ظریف در عین حال قدرتمند و مقاوم هستند. اگر به دنبال گارد با طراحی متنوع و شیک می گردید که در عین حفاظت از آیفون شما به آن زیبایی خاصی نیز بدهد به شما این گاردها را پیشنهاد می کنیم. بدنه آنها از مواد پلی کربنات ساخته شده است که این بدنه را تبدیل به یک بدنه سخت می کند اما این سختی صدمه ای به گوشی نمی زند و همانند گاردهای سخت دیگر هنگام قراردادن گوشی یا جدا کردن گوشی نه خودش می شکند نه به گوشی خش وارد می کند چرا که قاب داخی که گوشی را در بر می گیرد پلاستیکی و نرم است و گوشی را از برخورد با هر جسم سخت و در برابر ضربه خوردن محافظت می کند. این گارد به طور کامل  پشت گوشی ، دکمه ها ، کناره های گوشی آیفون شما را در بر می گیرد و از گوشیتان در برابر فشار و خش افتادن به خوبی محافظت می کند.






این گارد محافظ آیفون 5 و 5s نیز ترکیبی از پلی کربنات سخت و لاستیک نرم می باشد. طراحی مات و براق این گارد زیبایی بصری دوچندانی به آن اضافه می کند و این محافظ بدنه را به یک پوشش شیک و فشن تبدیل می کند. پلاستیک سخت این گارد آیفون شما را از فشارهایی که از اطراف به بده و کناره های گوشی ممکن است وارد کند محافظت می کند. یک قاب داخلی لاستیکی نرم نیز وجود دارد که تضمین می کند آیفون شما هرگز با مواد سختی که این گارد از آنها تهیه شده برخورد نمی کند. این گارد به خوبی اطراف گوشی ، دکمه های صدا و قفل گوشی را در بر می گیرد که علاوه بر اینکه کاملا از آنها حفاظت می کند آنها به راحتی در دسترس نیز می باشند.









گاردی با طرحی سه بعدی ، spots از سیلیکون محافظ نرم تولید شده و این محصول را به یکی از تک ترین محصولات Xdoria تبدیل کرده است. تضاد رنگی نقطه ها در پشت این گارد ، spots را به یک گارد شیک و جذاب تبدیل کرده است که در عین زیبایی آیفون شما را کاملا محافظت می کند. مواد سیلیکون نرم این گارد علاوه بر بدنه و کناره های گوشی دکمه home را نیز در بر می گیرد و در عین حفاظت از گوشی ، دسترسی کامل به همه عملکردهای این دکمه ها و کلیدها را نیز فراهم می کند. این بدنه محافظ گوشی را در برابر ضربه ، آب و انواع صدمات دیگر محافظت می کند.
کد N290004

وبگردی