آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های موسسات وام دهنده

نمایش ۱ تا 25 از ۱۵ مقاله

این سایت امکان دسترسی به اطلاعاتی در خصوص مسائل مالی و خدماتی را به‌وجود می‌آورد. به‌علاوه امکان ارائه‌ی وام‌های دانشجویی از بخش خصوصی و دولتی برای ادامه‌ی تحصیل دانشجویان مدارس حرفه‌ای و تنوع نرم‌افزارها و ابزار کمک آموزشی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.



ایـن سایـت بـه ارائـه‌ی خـدمـاتـی در زمینه‌ی اخذ وام‌های دانشجویی و بورسیه‌های تحصیلی می‌پردازد و به دانشجویان و دانش‌آموزانی که بالاجبار به دریافت منابع مالی پرداخته‌اند ، تسهیلاتی برای پرداخت اقساط ماهیانه به آنان ارائه می‌نماید.



این شرکت در سال ۱۹۹۵ به منظور توسعه و ارائه طرح وام دانشجویی تأسیس گردیده است. این سایت شامل خدمات ارائه‌ی وام‌های دانشجویی برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌باشد.



این سایت به ارائه‌ی پشتوانه‌های مالی به دانشجویان دانشکده‌ها می‌پردازد و خدماتی برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها در نظر دارد‌.



این سایت به ارائه‌ی اطلاعات در زمینه‌ی مشاغل ، کالج‌ها و راه‌حل‌هایی برای رفع نیازهای مالی دانشجویان مشغول می‌باشد. دانش‌آموزان سراسر ایالات متحده‌ی امریکا با ورود به این سایت اخبار الکترونیکی رایگان دریافت می‌نمایند و امکان جستجو برای کالج دلخواه خود را دارند و هم‌چنین اطلاعاتی در زمینه‌ی کمک هزینه‌های تحصیلی به‌دست می‌آورند.



این سایت متعلق به یک نمایندگی ملی در زمینه‌ی نظارت ، ضمانت و تهیه‌ی پول و ارائه‌ی وام‌های تحصیلی به خانواده‌ها می‌باشد که با بیش از ۳۰ سال تجربه ، مساعدت دانشجویان و والدین آنها برای کسـب و تـهیـه‌ی پـول به منظور تحصیلات عالی فرزندان خود مبادرت می‌نماید.



این سایت متعلق به یک مرکز سرمایه‌گذاری می‌باشد که بیش از سه قرن است ، در زمینه‌ی ارائه‌ی وام‌های دانشجویی به فعالیت می‌پردازد و خدمات مؤثری در این زمینه‌ ارائه می‌دهد.



این سایت امکان دسترسی به اطلاعات در زمینه‌ی وام‌های دانشجویی با بازپرداخت کم را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد و در تسهیل امر تحصیل دانشجویان و پرداخت شهریه‌های دانشجویی آنان می‌کوشد و بدین طریق رویای ورود به دانشگاه به حقیقتی شیرین تبدیل می‌گردد.



این سایت متعلق به یک مرکز ارائه‌ی وام‌های دانشجویی و تحصیلی در پنسیلوانیا و یکی از بزرگ‌ترین مرکز ارائه‌ی خدمات مالی متنوع در ایالات متحده‌ی امریکا می‌باشد. این سایت امکان یافتن بزرگ‌ترین مرکز ارائه‌ی وام‌های تحصیلی در کشور را به کاربر خواهد داد و این مؤسسه با بیش از ۳۵ سال سابقه در این امر ، به بیش از یک میلیون دانشجو امکان استفاده از تسهیلات وام چه به منظور تحصیل در ایالت خود و یا هر نقطه‌...



این سایت نیز به ارائه‌ی وام‌ها و کمک‌های مالی دانشجویان کالج‌ها پرداخته و به آنها در یافتن راه‌های مفید جهت کسب هزینه‌ پرداخت شهریه‌ی دانشجویی و مصارف دیگر به وسیله‌ی وام‌ها و کمک‌ هزینه‌های تحصیلی یاری می‌نماید.



این سایت توسط تعدادی از نمایندگی‌های حاضر در برنامه‌ی ارائه‌ی وام‌های تحصیلی طراحی گردیده است. این افراد متعهد گردیده‌اند تا اطلاعاتی در زمینه‌ی تحصیلات عالی و فرصت‌های شغلی مناسب به کاربران ارائه نمایند. هم‌چنین به‌منظور مشاوره با دانش‌آموزان و والدین آنها در خصوص کالج‌ها ،موقعیت‌های شغلی ، کمک‌های مالی و نحوه‌ی انتخاب آنها از طریق این سایت خدماتی ارائه شده است.



این سایت متعلق به یک سازمان غیردولتی است که بدون همکاری دولت به ارائه‌ی وام‌ها و کمک هزینه‌های تحصیلی به دانشجویان می‌پردازد. این وام‌ها اغلب برای استفاده‌ی دانشجویان دوره‌ی کارشناسی می‌باشد و به این گروه از کاربران تعلق می‌گیرد.



این سایت یک مرکز ارائه‌دهنده‌ی وام‌های دانشجویی به دانشجویان و والدین آنها می‌باشد که در سال ۱۹۸۲ تأسیس گردید و سرمایه‌گذاری این سازمان فقط منحصر به ارائه‌ی وام‌های دانشجویی می‌باشد. در این سایت انواع مختلف وام‌های دانشجویی با نحوه‌های مختلف بازپرداخت برای کلیه‌ی مراکز تحصیلی از کارشناسی گرفته تا کارشناسی ارشد و دکترا موجود می‌باشد.



در اوایل سال ۲۰۰۰ گروهی از متخصصین ، والدین و دانشجویان ، در پی چاره‌ای برای رفع نیاز مالی دانشجویان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد برآمدند. به همین دلیل تصمیم گرفتند ، سایتی طراحی نمایند که کاربران با ثبت و درج مشخصات خود ، امکان جستجو در سازمان‌های ارائه‌دهنده‌ی کمک هزینه‌های تحصیلی را داشته باشند.



این سایت متعلق به مؤسسه‌ی ارائه‌ی کمک‌ها و وام‌های دانشجویی می‌باشد که به دانشجویان کمک می‌کند تا کالج خود را یافته و هم‌چنین از حمایت‌ها و کمک هزیـنـه‌های تـحصیلی در مقاطع کارشناسی و تربیت معلم و مشاغل پژوهشی بهره گیرند.



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۱۵ مقاله