آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های تولیدکنندگان‌ تجهیزات ورزشی

نمایش ۱ تا 25 از ۱۹ مقاله

این سایت مربوط به یک شرکت تولیدکننده‌ی‌ تجهیزات ورزشی می‌باشد که بیش از ۵۲ سال در زمینه‌ی تولید ابزار و لوازم ورزشی سابقه دارد. این شرکت به لحاظ کیفیت در نوع محصول‌های خود از تاریخچه‌ی بسیار درخشانی برخوردار است. شما می‌توانید در این سایت تاریخچه‌ی کاملی از این شرکت و محصولات جدید آن را مطالعه نمایید و یا جدیدترین دست‌آوردهای این شرکت آشنا شوید.



تولید کننده چمن مصنوعی و فضای سبز در ایران (با تکنولوژی هلند)





تولید کننده کفپوش پل اورتان، کفپش لاستیکی، پارکت معلق و تجهیزات ورزشی



توسعه زمین های چمن مصنوعی در رشته های فوتبال، فوتسال، هاکی، گلف، تنیس و ورزش های همگانی







فروشگاه تخصصی پینگ پنگ در ایران نماینده انحصاری فروش تجهیزات شرکت های DONIC ( تجهیزات پینگ پنگ ) ـ SUNROCK ( نمایندگی کفش ) ـ SANWEI ( نمایندگی میز ) و TTMATIC ( نمایندگی پرتاب توپ از آلمان )





شرکت تولیدی توپک ایران بعنوان اولین تولید کننده توپهای رویه لاستیکی و معتبرترین تولید کننده توپهای رویه چرم در ایران که فعالیت خود را در سال1375درشهر صنعتی رشت آغاز نموده است و در این مدت با اتکاء به نیروی انسانی کارآزموده که همیشه بعنوان سرمایه های این شرکت بوده و متخصصین مجرب خود توانسته به موفقیت های بزرگی نایل شود.



شرکت پارسا اسپورتتولید کننده و صادر کننده لباس های ورزشی، کفش، جوراب، ژاکت، لباس مربی گری، لباس داوری و گرمکن میباشد.



گروه تولیدی ورزشی مبارز در سال 1372 در شهرستان کرج با هدف ساخت محصولات ورزشی تاسیس گردید . و در سال 1375با تدابیر مدیریتی و با توجه به نیاز کشور ساخت لوازم و تجهیزات بدنسازی وفیزیوتراپی را آغاز نموده و در این راه خدمات بسیار ارزشمندی به جامعه ورزشی و پزشکی کشور ارائه نموده است. در حال حاضر گروه تولیدی صنعتی مبارز با 14سال تجربه مفید و استفاده از کادر فنی مهندسی کارآزموده در خدمت جامعه ورزشی و پزشک...



صنایع تولیدی ورزشی مدرن تولید کننده انواع دستگاههای بدنسازی، دروازه های فوتبال، فونسال، هندبال، پایه های والیبال، بدمینتون، تنیس، میز پینگ پنگ و انواع سکوهای داوری می‌باشد.



تولیدی ورزشی ایرانیان تولید کننده انواع تورهای استاندارد ورزشی با دوام بالا - تور کشی سقف سالنهای ورزشی-تورکشی و جدا سازی سالنهای ورزشی-تور کشی محوطه های باز بوسیله تورهای ابریشمی مدل fix می‌باشد.



شرکت تاندور تولید کننده انواع لوازم و تجهیزات بدنسازی با مارک TUNDOR می‌باشد.



شرکت تولیدی ورزشی شارو Sharo تولید کننده انواع تشک کشتی، رویه تشک کشتی، آدمک کشتی، تشک بدنسازی، تاتامی، استپ بدنسازی، انواع حفاظ اسفنجی برای پایه های والیبال - بسکتبال و انواع تی شرت در مدل های گوناگون می‌باشد.



شرکت تولیدی کالای ورزشی پروانه تولید کننده انواع تجهیزات بدنسازی، لوازم ژیمناستیک، لوازم دوومیدانی، انواع پایه های بسکتبال و غیره می‌باشد.



شرکت الست تن طراح و تولید انواع ارتزهای ارتوپدی، توانبخشی و ورزشی نئوپرن در ایران می‌باشد.



اونلی اسپرت | فروش انواع لوازم ورزشی اسپرت https://www.onlysport.ir



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۱۹ مقاله