آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های گاز، نفت‌و پتروشیمی

نمایش ۱ تا 25 از ۲۹ مقاله

مرکز تخصصی ارائه تجهیزات و خدمات تصویربرداری حرارتی (مادون قرمز) ـ برگزاری سمینار و دوره های آموزش تصویربرداری حرارتی و ارائه گواهی بین المللی ترموگرافی بر اساس استانداردهای تستهای غیر مخرب ـ انجام کالیبراسیون و تستهای لازم بر روی دوربینهای ترموویژن



این سایت مجموعه مقالات رشته مهندسی شیمی را در بر دارد.در ضمن در این سایت کتابهای الکترونیکی و استانداردها نرم افزار و اموزش نیز ارائه می شود. این سایت حامی رسانه ای کنفرانسهای نفت گاز و پتروشیمی است.



شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا)، حاصل تلاش گروهی از متخصصان حوزه انرژی و فعالان حرفه ای در حوزه خبر و اطلاع رسانی است. شانا دسترسی آسان به اخبار و اطلاعات حوزه وسیع انرژی را حق طبیعی علاقه مندان می داند و تلاش دارد این نیاز را به نحو مطلوبی تامین کند. شانا درصدد است کارشناسان حوزه انرژی را از اخبار و تحولات بین المللی در عرصه های مختلف، از تولید، توزیع و مصرف نفت و سایر انواع انرژی تا تحولات ف...



این پایگاه فعالیت خود را از سال ۱۹۷۶ آغاز کرده است. این شرکت مسئولیت انتقال، توزیع و تامین کردن گاز ملی ایرلند است.



یک منبع گاز با تعداد زیادی عملکرد. هدف اصلی مرکز ما بازاریابی و توزیع و تبدیل نفت خام و گاز و چرخه محصولات آنهاست.



شركت پژوهش و فناوری پتروشیمی متولی اصلی تعریف، تصویب و مدیریت اجرای فعالیتهای پژوهشی مورد نیاز شركت ملی صنایع پتروشیمی بوده و دارای سه مركز پژوهش و فناوری درتهران، اراك و منطقه ویژه اقتصادی بندر امام می باشد.





شرکت فراوری صنایع پتروشیمی سپیدآذران با بهره گیری از مدرن ترین دستگاههای مجهز به اتوماسیون نسبت به تهیه لوله های پلی پروپیلن جهت مصارف عمومی ازجمله شبکه های آبرسانی ساختمانی, تاسیسات برودتی وگرمایی, صنایع آزمایشگاهها و ... در سایزهای مختلف نموده ,که به علت مجهز بودن به دستگاه های کامپیوتری کنترل کننده طراحی CAD و ساختCAM با معیارها و استانداردهای بین المللی و انجام آزمایشهای مکرر بر روی محصولات ت...



در جهانی كه هم اكنون به سوی صنعتی شدن هرچه بیشتر گام بر می دارد ، سلامت زیستن در دنیای علم و تكنولوژی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و امروزه شعار انسان سالم در محیط كار سالم(Healthy Workers in Healthy Workplace) سرلوحه بسیاری از صنایع قرار گرفته است.





پژوهشگاه صنعت نفت درابتدا بانام " اداره توسعه و تحقیقات شرکت ملی نفت ایران " درسال 1338 تاسیس شد. هدف اولیه این سازمان تحقیق و پژوهش درزمینه کاربرد مواد نفتی بوده است. بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نام این سازمان به مرکز پژوهش و خدمات علمی تغییر یافت و به توسعه فعالیتها درراستای اهداف فوق پرداخت.



اخبار مربوط به نفت و گاز ، گزارشات ، طرح ها ، نمایشگاه‌ها و اطلاعات مربوط به نفت و گاز به زبان انگلیسی در این سایت قرار گرفته است.



شرکت گـــاز استان مرکزی در اسفند ماه سال ۱۳۷۷ طبق بند ن تبصره ۲ قـــانون بودجه سال ۱۳۷۷ مبنی بر تشکیل شرکتهای گاز استانی با شماره ۱۴۶۴۱۷ به صورت سهامی خاص به ثبت رسید و از مناطق قدیم ( دو ، سه و هفت گازرسانی ) جــــدا شد و پس از طی مراحل قانــونی فعالیت اجرائی خود را از نیمه دوم ســال ۷۸ آغاز نمود.



سایت گروه فناوری اطلاعات شامل مدیریت پروژه، مهندسی خدمات پیمانکاری، توسعه پروژه پتروشیمی، اخبار می‌باشد.



شرکت نفت پارس تولید کننده روغن صنعتی می‌باشد که درتاریخ 15 آذرماه 1337 تحت شماره 6388در اداره ثبت شرکتها ومالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و پروانه بهره برداری اصلاح شده بشماره 43941175014 مورخ20/10/1378 باظرفیت تولیدی ازسوی وزارت صنایع صادرگردیده است.



شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اطلاعاتی در مورد شرکت نفت، معرفی محصولات، اخبار، رویدادها، قراردادها و غیره در اختیار شما قرار می‌دهد.



شرکت کلر پارس تولید کننده کلر و انواع محصولات گازی، مایع، جامد و مشتقات آنها می‌باشد.



به لحاظ کمبود منابع اطلاعاتی جامع و مفید در باره شرکت ها و گروههای صنعتی که در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی (عسلویه) ایران مشغول به کار هستند ، شرکت طراحی مهندسی آریانا شرق بر آن شد که در جهت رفع این کمبود گام بردارد. در این سایت آخرین اطلاعات در باره وضعیت موجود صنایع نفت – گاز و پتروشیمی ایران بویژه منطقه عسلویه ارائه گردیده است.



ایران ، تهران ، تهران ، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان طاهرخانی، خیابان کاج، پرستوی پنجم شرقی، پلاک 25



شرکت ملی حفاری ایران بزرگترین شرکت حفاری در خصوص نفت و گاز در ایران و خاورمیانه می‌باشد.



شرکت ملی نفت ایران در راستای سیاست های کلان دولت مبنی بر کاهش حجم تصدی گری دولتی در حوزه غیر انحصاری و واگذاری امور به بخش خصوصی ، با هدف توسعه مشارکت این بخش در فعالیتهای اقتصادی و صنعتی، بمنظور افزایش کارآیی اینگونه فعالیتها ، واحدهای روغن سازی پالایشگاههای تهران و آبادان را به سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سازمان سرمایه گذاری بازنشستگی کشور و آستان قدس رضوی واگذار نموده است که این واگذاری منجربه...





طراحی ، اجرا و تامین کالا جهت پروژه های نفت ، گاز و پتروشیمی ، مخازن دو جداره LPG و LNG و مخازن کاندنسیت و بتنی ، پل های فلزی ، بتنی و کابلی پس تنیده ، ابنیه سنگین ، تصفیه خانه های آب و فاضلاب ، نیروگاه ، موج شکن ، آبگیر ، سد ، اسکله ، بندر ، تونل و راه ، سیستمهای آبیاری و زهکشی







نمایش ۱ تا ۲۰ از ۲۹ مقاله