آفتاب

صندلی بن کر Boncare k18



صندلی بن کر Boncare K18 تحت لیسانس کشور انگلستان است که با داشتن فناوری های نوین در راستا و طراحی زیبا در رنگ های مختلف، محصولی ویژه به حساب می اید. صندلی بن کر Boncare K18 دارای ابعادی به طول 145، عرض 93 و ارتفاع 125 سانتی متر با وزن 130 کیلو گرم است.

این محصول دارای 5 نوع عملکرد دستی (تنظیم شدت و سرعت) و 5 نوع عملکرد اتوماتیک است که به طور کلی همه قسمت های بدن به مانند: گردن، شانه، کمر، نشیمنگاه، دست ها، پاها و حتی کف پاها را از طریق تکنیک های گوناگون حرکتی از جمله: ریلکسی (آرامش بخش) ورز دادن، مشت زدن و کوبیدن را از طریق غلتک های (گوی) قرار گرفته در قسمت های مختلف صندلی انجام می دهد. این غلتک های L شکل را به طول 120 سانتی متر و با دقت بسیار بالا جهت رسیدن به عمق بافت ها و ماهیچه را بر عهده دارند، این قابلیت به نام حرکت سه بعدی شناخته می شود همچنین در قسمت کف پا غلتک هایی وجود دارد که باعت خون رسانی بهتر پاها میشود.

همچنین Boncare K18 با برخورداری از 64 کیسه هوا برای بخش های گوناگون بدن به مانند: سرشانه، کمر، دست، نشیمنگاه و ساق پا که با باز و بسته شدن و ایجاد فشار، اقدامات ریلکسی را به خوبی انجام می دهد. در زمان استفاده از دستگاه و انتخاب نوع عملکرد دستی یا اتوماتیکی، غلتک ها در کنار کیسه های هوا شروع به کار می کنند که با داشتن قابلیت اسکن بدن، خود را با ابعاد و توده بدنی فرد منطبق کرده و حرکات هوشمندی جهت تشخیص شدت و قدرت فشار را بر حسب نوع بدن فرد فراهم می کند

از ویژگی های استثنایی K18 می توان به عملکرد Zero Gravity (گرانش صفر) اشاره کرد، در این عملکرد بدن فرد احساسی شبیه حالت بی وزنی فضانوردان را تجربه می کند که حاصل آن آرامشی وصف ناشدنی برای فرد است. از مزایای این صندلی می توان به قسمت پاها با قابلیت متناسب شدن با طول پاهای فرد به عنوان یک نقطه کانونی در بدن برای احساس آرامش و بر طرف کردن خستگی اشاره کرد.

 

 


اطلاعات تماس آگهی

021-86081348

، تهران ، م آرژانتین